The revival of Mattology

Återigen har jag intagit min plats bakom tangentbordert Redo att förgylla er tillvaro så här i vintermörkret. Nu kanske ni undrar vart jag tog vägen och varför jag inte yttrat ett ord på flera månader. Det var helt sonika så att jag drabbades av någon sorts skrivkramp och blev alldeles för självkritisk och kunde till slut inte få ur mig ett enda vettigt ord. I och för sig så var det inte så många vettiga ord som yttrades under mina tidigare blogginlägg. Men nu har jag beslutat att lägga allt gammalt groll bakom mig och köra på igen. Jag kan inte lova er en frekvent uppdaterad blogg, men en sak kan jag lova er. Ni kommer att få massor av funderingar, observationer, anekdoter och en å annan ordvist serverade på silverfat av mina mjuka, ovalkade kontorshänder..

Till nästa gång vi ses. Vet ni vad Islänningarna blev när det blev vulkanutbrott? ....Överaskade

Kommentarer
Postat av: Sussi

Lovely!

2011-02-03 @ 07:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0