Jag var bättre förr



Jag kommer ihåg en tid. Inte allt för längesen. Då jag såg bra ut på bild. Missuppfatta mig inte, men när jag står framför spegeln i badrummet så kan jag ibland bländas av skönheten hos den något tysta men stilige mannen som är min reflektion. Men nu förtiden, när jag väl hamnar på bild, särskilt sådana som brukar dyka upp på det sociala nätverket facebook, verkar den stilige mannen från spegeln vara som bortblåst. Kvar är en liten, något knubbig man som utövar fula grimaser och annat trams (se bifogad bild).
Vad kan ha hänt med mina modeling-skills, eller tappar jag fullständigt kontrollen över min kropp så fort blixtarna börjar dundra runtikring mig? Skulle det kunna bero på att mina vänner var bättre fotografer förr, sådana som lyckas ta fram mina goda sidor.. Hur som helst, så ska jag nog hålla mig borta från blixtarna ett litet tag framöver. Tills jag börjar bli bra på bild igen.. Om..

Kommentarer
Postat av: sandra

Hörru Maths "kusin" du ser alltid bra ut, och det tycker vi alla, iaf moster/mamma brittmarie och elena! kramisar Sandra

2011-02-04 @ 13:05:38
URL: http://www.sandrabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0