Grym på gym

Det sägs att man ska må bättre av träning.. Men när inträffar detta välbehag egentligen? Under självaste träningspasset så svettas man, andas tungt och känner ett allmänt obehag i hela kroppen. För att inte tala om dagarna som följer med obligatoriskt träningsvärk, en tyrannosaurus kroppshållning och en stor portion självömkan. När jag äter konfekt eller dylikt känner man ju ett välbehag redan från första början, som i och för sig sedan övergår i självömkan och magplågor. Men där känner man åtminstone ett omedelbar välbehag, men när kommer resultaten av träningen? En vecka, en månad eller ska jag verkligen behöva vänta längre än så..? Jag vill se resultat och jag vill se dem nu!

Kommentarer
Postat av: Ante

Helt ärligt!

Sluta gnälla!

Show the guns

2011-04-13 @ 08:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0