Muschkampf och Acne

Mitt vackra anlete håller på att förfalla. Acne har börjat intagit mitt ansikte och på min överläpp växer det hår. Acnen har jag en svag misstanke om att det är min Akilleshäl, Marabou chockladen som bär skulden till. För så fort det lanseras en ny smak (den här gången var det Polka) på Statoil så är jag bara tvungen att ha. Å som sagt, på min överläpp finner ni nu en "soon-to-be-Tom-Selleck-mustasch". Tanken var att jag skulle starta en insamling på mustaschkampen.se och försöka få mina rika societetsvänner att skänka sina slantar till Cancerfonden. Men tyvärr så har det inte blivit av, därför tänkte jag istället be er skänka era slantar till min gode vän Filliam i sin "mustasch"-kamp (http://www.cancerfonden.se/sv/mustaschkampen/Kampa/Insamlingar/?collection=2865). För med tanke på den usla "skägg"växt hans ansikte kan framkalla, kan han behöva all hjälp han kan få! Å skulle min gode vän Pete kunde skicka över mascaran han använde för att framhäva sin musch i fjolårets kamp till Fille så han kan göra sin musch synlig så vore det oerhört bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0