Känn ingen sorg för mig Göteborg



Efter att ha lyckats acklimatiserat mig till det hårda och karga klimatet i storstan har Matt the Bratt blivit tvungen att lämna stekarelivet och staden på G bakom sig och återvänt till lilla Kilafors, Hälsingland och återigen behöva inta sitt gamla pojkrum hos pappa. Det känns ju inte riktigt som ett steg i rätt riktining. Jag menar det är ju inte direkt världens bästa raggningsreplik som man slänger ur sig på krogen eller i kön på ICA. Fast å andra sidan så har det faktiskt fört med sig något gott också. Jag har nämligen fått ett jobb. Ers undertecknade jobbar härmed på en flashig reklambyrå och kan stolt tituelera sig, Junior AD.

Kommentarer
Postat av: Nils Hedberg

Får väl ta chansen att gratulera då! Var någonstans i vårat avlånga land är det då som du kommer utföra detta yrke då?

2010-05-04 @ 19:57:11
Postat av: snusken

fan va bra! Grattis till det :)

2010-05-05 @ 23:39:03
Postat av: Matt Himself

Man tackar, man tackar :) Jag kommer vara stationerad mitt i Bollnäs city faktiskt!

2010-05-06 @ 07:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0