Vårkänslor

Tänk vad lite solsken kan göra. Helt plötsligt har man tagit sig ur vintertristessen och medföljande deprissioner. Det är till och med så att när man ringer lite smått förbannad för att klaga på sitt undermåliga bredband att känslorna ebbar över. För där möts man av en fantastisk kvinna. Vi skojar lite fram och tillbaka och fnittrar lite smått förälskat tillsammans sedan följer jag hennes instruktioner som en marionettdocka. Mitt huvud målar upp bilden av den vackraste kvinnan på denna jord. Precis när jag ska skrika ut min kärleksförklaring till denna kvinna så är samtalet över. Jag startar om datorn för att se om det fungerade. Det gör det förstås inte. Men det gör inget, det är sol ute och jag har fortfarande henne i tankarna. Ebba, Ellen, Elsa eller vad hon nu hette?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0