My name is Butt Naked

Blink 182 - Voyeur
Det här med nakna grannar har jag alltid trott varit en skröna från sitcoms som Vänner och Seinfeld. Men igår hände det omöjliga mig. Jag var precis på väg att vinkla persiennerna för att göra kväller, då grannen mitt emot ställer sig spritt språngande naken i fönstret för allmän beskådan. Jag gnuggar mina ögon och nyper mig själv i armen för att försäkra mig om att det inte är en dröm. Men det är verklighet och jag bara står där helt paralyserad som ett fån i fönstret, hon ser mig säkert, men hon bara står där. Efter ett tag är allt över då hon drar ner sin rullgardin och lämnar mig med hakan i golvet och ögon stora som en kossa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0