Sunne no more

Tre år har nu gått sedan jag för första gången stegade in på Broby Grafiska för att påbörja min utbildning Grafisk medieproduktion. Tiden har verkligen gått lite för fort och nu sitter jag här i soffan med en examen i ryggen. I fredags så skildes jag från mina kära klasskamrater för att bege mig ut i verkligheten. Det känns väldigt skönt att det är över men det är också oerhört tungt att inte veta vad man ska göra nu på måndag och att det faktum att det kan ha varit sista gången som jag såg flera av mina kamrater. Men nu är det dags för Sune Maths Olof att torka tårarna, putsa upp de nyinköpta Fred Perry skorna som blivit allt för skitiga efter en hård examensvecka, ta sig i kragen, kamma håret och stryka skjortan för att bege sig ut i jobbsökandet. Världen here I come!

Kommentarer
Postat av: Sussi

kör hårt!! you'll fix it!

2010-03-28 @ 16:01:23
Postat av: Matt Himself

En gör så gött en kan, som man skulle säga i de Värmländska skogarna..

2010-03-28 @ 19:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0