Par i bar

Ikväll kommer en klasskamrat till Götet för att spendera lite tid med sin nya flamma och vi har bestämt träff för att mötas på stan och svepa ett par öl över ett parti biljard. Vi kommer med andra ord inte stöta på varandra på stan. (Haha stöta som i biljard kanske inte var så himla roligt ändå, när jag måste förklara den för mig själv... ursäkta mig, jag tar genast tillbaks den!) I vilket fall som helst så känns det som att ordet pardejt eller parmiddag kommer få en helt ny innebörd från och med ikväll, eftersom det är jag och min bromance Fille som ska träffa ett riktigt par. Är det så framtiden kommer att se ut? Att det kommer vara så att Bromances kommer att nästla sig in i "riktiga pars" parmiddagar och fredagsmys.

Kommentarer
Postat av: Pete the pistol

Bra att du börjar ta till dig göteborgshumorn!

2010-03-06 @ 13:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0