My name is Arbetssökande nr 107 342

Om exakt två veckor är jag mer känd som arbetssökande nummer 107 342. Jag kommer stå där med byxorna nere och skägget i brevlådan och utan inkomst. Men det absolut värsta jag kan tänka mig med att bli arbetslös är nog att bli tvungen att flytta hem, inte för att jag inte tycker om min familj. Det är bara grejen med att flytta hem, för det är verkligen ett bevis på att man misslyckats. Därför har jag gjort upp en plan på att stanna en månad här i Göteborg för att enbart söka jobb. Skulle inte det lyckas så kanske det är dags att fundera på att återvända till Kilafors med svansen mellan benen.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Kör hårt!!

2010-03-15 @ 07:34:06
Postat av: kilabubblan

Du kan ju alltid bli icahandlare igen =)

2010-03-15 @ 10:30:33
Postat av: Matt Himself

Tankarna har slagit mig att återuppta ICA-karriären, det verkar ju finnas stora pengar att tjäna i den branschen.

2010-03-15 @ 19:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0