Fredagsmys

Idag är det fredag och allt vad det innebär. Efter jobbet åker man hem, slänger sig i duschen och tar på sig "luktagott" över hela kroppen för att sedan ställas inför två val. Ska jag vara hemma och köra fredagsmys framför På Spåret med en fin årgångs-whiskey? Eller ska jag bege mig ut i natten för att visa upp mig på "köttmarknaden". Ikväll blir det ingen av dem, jag har nämligen blivit ivägbjuden på middag med kusin och hennes sambo. Så ikväll ser vi fram emot det!
Annars har det varit en riktigt kanonfredag, vet inte om det beror på det vackra vädret. Men jag bjuder på en kärleksförklaring till fredag. The Cure - Friday I'm in Love.
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Ser fram emot kvällen och vad den har att erbjuda!!!Man ska aldrig underskatta fredagen... Vem vet, vi kanske blir ståendes mitt i köttmarknaden!? ;)

2010-03-05 @ 14:19:59
Postat av: Matt Himself

Haha, låter som en bra idé.. syns snart!

2010-03-05 @ 17:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0