Fångarna på fortet



Läste precis att Fångarna på fortet återigen kommer att ta plats i tv-rutan. Dessutom gör Gunde Svan comeback som den energiske programledaren och Fader Forah kommer återta sitt torn för att ställa kluriga gåtor till de tävlande. Det känns som att vi är inne i en tid där allt ska vara nostalgiskt för att det ska fungera. I Hollywood görs remake på remake på gamla klassiska filmer, artister kör en himla massa covers och Robinson är återigen "hett" (anledningen till att jag lade hett innanför situationstecken är för att jag tycker att Robinson blev lite av en flopp).
Men den stora frågan är. Kommer tv4 att damma av fler av sina tittarsucceér. Kommer vi någonsin att få återse Hjalle & Heavy på rymmen, gömda i någon telefonkiosk? Nej, det kan ju bli svårt. För vart hittar man egentligen en telefonkiosk i dessa moderna tider?

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, På Rymmen! Fasiken vad bra det var! Och Fångarna på fortet ska bli fantastiskt kul att se igen!

Och buhu, på tal om nostalgiskt, saknar er redan!! Men vet du vad, jag bor typ visst bara 5 min från dig. Så du kan ju förvänta dig att bli våldgästad någon dag ;)

2010-03-31 @ 23:24:27
Postat av: Matt Himself

Ja, det är oerhört tomt just nu! Men du är välkommen :) jag laddar kaffebryggaren..

2010-04-01 @ 10:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0