Björnes Magasin

För att hantera stora förändringar i livet, blickar man gärna tillbaka och drömmer sig tillbaka till en tryggare och mindre bekymmerslös period i sitt liv. Så tack gode gud för youtube och spotify, dessa guldgruvor fyllda av nostalgi. I vanliga fall när jag står inför stora förändringar brukar jag lyssna på Blink eller kika igenom Killing gänget samlade verk. Men efter examen från Broby Grafiska gick jag faktiskt steget längre än högstadie & gymnasietiden. För när jag satt framför youtube och i vanlig ordning lyssnade igenom gamla Hassan och Deluxeklipp från P3, kom jag av en slump in på Björnes Magasin med Robert Gustavsson. Jag fylldes genast med en känsla av välbehag när Robert skivade upp en banan och Björne svarar smått skeptisk med "Vad roligt, men vad ska man ha det till?".

Tyvärr kunde jag inte bädda in detta fantastiska klipp, men jag ger er en länk till klippet. http://www.youtube.com/watch?v=YtGbh8qT94w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0