Andrahandssorteringen

Den här veckan har varit lite uppåner vänd. Jag var ju hemma i mitt kära Hälsingland i helgen och firade min 25:e födelsedag och när jag kom tillbaks till Götet så har jag inte riktigt hunnit/orkat (förmodligen det sista) tagit mig an mina vardagliga sysslor såsom disk, tvätt och matlagning. Men ikväll var jag i och för sig duktig och diskade undan det jag sparat på mig under veckans gång och sedan stuvade jag ihop makaroner och falukorv.
Men eftersom jag blev hemskt sen med att boka tvättstugan så har jag inte hunnit med att tvätta. Nu börjar det verkligen märkas i min garderob. Just nu kör jag igenom hela andrahandssorteringen av kalsonger och strumpor. Ni vet dom där som man gömt allra längst in i byrån, dem som saknar resår i midjan och har små hål överallt, men som man ändå inte riktigt kan släppa taget om eftersom dom fortfarande är såå sköna (eller om det är för att man har något bra minne av dem?). Nu börjar jag däremot bli lite orolig för att andrahandssorteringen ska ta slut. Det blir kanske texas så här i slutet av veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0