Writersblock...

... Nu har jag kommit in i en period där jag har försummat min blogg lite för länge. Jag har varken haft motivationen eller tiden att sitta och skriva ner ett par rader och för det ber jag om ursäkt mina kära läsare. Jag ska försöka att bättra mig.
Jag tror det kan bero på att jag kom in i en sorts deprition efter att ha kollat på samtliga säsonger av Seinfeld och kännt ett oerhört tomrum efter mina kära vänner Jerry, George, Kramer och Elaine. Vet inte riktigt vad jag ska göra utan dem. Jag har verkligen försökt att börja kika på nya serier som Mad Men och Breaking Bad för att fylla tomrummet, men inget verkar hjälpa. Kanske ska jag försöka ge mig ut i stora vida världen och försöka få riktiga George's, Jerry's, Kramer's och Elaine's?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0