The boy are back in town



Nu är det slut med julmat och hälsa på släkt och vänner, åter till vardagen i Götet. Jag har precis varit och fyllt kylskåpet till bristningsgränsen och packat ner hela bohaget i mina två flyttlådor. Imorgon går lasset från mitt lilla krypin till en dubbelt så stor vindsvåning. Sweet!
Dessutom så har jag lite goda nyheter för er grungeälskare där ute. Soundgarden ska återförenas! Så vi kommer återigen få höra Chris Cornells vackra stämma i sin rätta miljö. Håll utkik efter detta. Jag hoppas att ni såg Rock n roll - hall of fame benefit galan som sändes dan innan nyårsafton. Underbar konsert med artister som Bruce Springsteen, John Fogerty, U2, Ozzy, Metallica och gamla goda blueslegender som BB King. Missade ni den så bjuder jag på ett litet smakprov från den. Det är fortfarande krut i gubbarna må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0