Nice Ass Jeans & Clothing



Nu är den äntligen skriven, likviditetsbudgeten för mitt än så länge fiktiva jeansmärke Nice Ass Jeans & Clothing. Och det verkar som att min framtida ekonomi är räddad! Ja, så fort jag startat upp N/A jeans&clothing det vill säga. Jag har nämligen lyckats räknat fram ett överskott på över 700000 SEK och det under första året. Det känns som att H&M och IKEA får lämna plats för ännu ett multinationellt svenskt företag inom en snar framtid.

Undrar om jag någonsin kommer få godkänt i företagsekonomi?


Kommentarer
Postat av: Emelie seastroem

Härligt Maths! Det är inte så att jag kan få vara med på ett hörn där och bidra lite på den kvinnliga sidan? Har en massa oanvända talanger inom kläder och design som bara väntar på att få användas!

2010-01-18 @ 21:14:36
Postat av: Matt Himself

Det låter som en strålande idé, jag har faktiskt räknat med att ha två anställda också :) känner du dej bekväm bakom symaskinen? :)



Någon mer som är sugen på att tjäna grova slantar?

2010-01-18 @ 21:24:03
Postat av: Linda

Jag är mer sugen på den där likviditetsbudgeten jag. Det här hade jag förträngt.. Men duktigt jobbat, Maths!

2010-01-18 @ 22:18:37
URL: http://lindaydemar.blogg.se/
Postat av: Emelie seastroem

jag skulle självklart kunna tänka mig ta en eller ett par sykurser för att vara säker på att dina kläder blir som du tänkt dig.

2010-01-19 @ 19:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0