Matt the Bratt and the Crib

Nu har Matt the Bratt äntligen flyttat ifrån sitt förra lilla råtthål på 18 kvm på Gibraltargatan till en vindsvåning på hela 35 kvm högt uppe på gräddhyllan i Mölndal. 
Det är verkligen ett lyft för Matt the Bratt i karriären, nu har jag nämligen 2 TV-apparaturer, ett riktigt kök med stort kylskåp och till och med ett riktigt köksbord. En schysst soffa i tv-rummet som ha en hel del chillin' moments med mina vänner. Och istället för att känna doften av damm varje gång jag går in genom dörren så möts jag av en doft av vanilj så fort jag glider in i lägenheten. Enda nackdelen med lägenheten är att jag har bytt ner mig från mitt 100 Mbits bredband och fått nöja mig med att surfa på internets stora vågor med ett mobilt bredband på 10 Mbit från 3.
Tänkte jag kunde bjuda på en del bilder på hur jag huserar nu för tiden. (Klicka på bilderna för att se dem i sin naturliga storlek.) Enjoy!


Utsikten över Götet


Tv-rummet


Halva köket, lite av sovrummet och tv-rummet


Restrerande delen av köket och tv-rummet


Sovrummet med tv och Fille?!

Kommentarer
Postat av: Rickyboy

Riktigt fräscht, hörru. Andrahands?

2010-01-04 @ 17:54:32
URL: http://rickardberggren.posterous.com
Postat av: Matt the Bratt

Jepp, det är i andrahand och riktigt nice! :) trivs som fisken i vattnet.

2010-01-04 @ 18:43:13
Postat av: P

Grymt, jag kommer och hälsar på snart:)

2010-01-04 @ 20:35:06
Postat av: Matt the Bratt

Du är så välkommen P!

2010-01-04 @ 21:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0