Inflyttningsfest med Peter Dalle

 
Hela stekargänget

I lördags umgick Matt the Bratt med societeten här i Göteborg. Han var nämligen ute och rumlade runt på avenyn med några av sina stekarvänner. Efter en fet förluva hemma hos Matt the Bratt himself, begav sig ensemblen ut på krogen. Där flödade "skumpan" och vi (med vi menar jag förstås jag) lyckades till och med bekanta oss med en ganska så överförfriskad Peter Dalle. Jag var förstås inte överförfriskad utan lyckades föra mig hela kvällen då jag endast var på gränsen till salongsberusad.  


Fashion emergency?

Kvällen i ära så flödade Matt the Bratt's kreativitet och han lyckades skapa ett helt nytt mode. Jeans skjorta med svart slips till, kan det bli en ny fluga måntro? (ha ha)
Hiss eller diss, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, vad mysigt ni såg ut att ha det då! :) Vill också ha varit med ju! Får ta en välkommen hem-fest till mig i mars tycker jag! :) Hoppas allt är bra med er där borta i Sverige! Kram

2010-01-12 @ 22:41:07
URL: http://lindaydemar.blogg.se/
Postat av: emma

Det såg väldans trevligt ut:) Hälsa gänget därnere. Och Maths, jag hissar självklart!;) Kram

2010-01-14 @ 17:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0