Praktikant sökes

Tänk vad mycket tid man spenderar på facebook, bloggar, twitter och andra sociala medier ute på wida wilda webben. Jag tyckte jag kom på en rätt bra idé igår när jag i vanlig ordning skötte om mitt så kallade liv på nätet. Jag kanske skulle ta och skaffa mig en praktikant. Någon som kunde skriva min blogg, hålla kontakten med alla mina facebookvänner och skriva mina mejl. Och medans min praktikant sköter hela mitt internetbaserade liv, så kan jag vara där ute (IRL alltså) och "be living the dream".
Skulle du vilja möta nya utmaningar och prövningar varje dag? Har du fingrar som nästintill dansar över tangentbordet, kanske du skulle kunna tänka dig att sköta en "välbesökt" blogg och en facebook med över 300 kunder? Då kanske du är rätt man eller kvinna för jobbet!

Insökningarna ska vara inne senast 27/2 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0