Krogen ett misslyckat koncept

Vet inte varför jag envisas med att gå ut på krogen längre. För det första är alltid för hög musik, så man inte kan konversera ordentligt utan måste go Petra Mede mode, vilket är jobbigt både för mig och den jag pratar med. Sedan förstår jag inte riktigt hur folk kan ragga på krogen? Det känns bara weird att gå fram till första bästa tjej och säga Hej, tycker du att den här trasan luktar kloroform? Funkar inte riktigt så. För det sista så röker och dricker man alldeles för mycket när man är ute på krogen, vilket ger en riktigt dålig dag efter, men det tänker man inte på när man står där med en bärs i handen och bolmar som en skorsten för att spela Allan inför någon söt tös som står med ryggen till eftersom du inte ens försökt pratat med henne.
Nej, enligt mig så skulle vi skrotat hela konceptet med krogen för längesen.

Kommentarer
Postat av: Marie W

Vellkåmm to the vuxenvärld...

2010-02-07 @ 16:36:06
Postat av: Mr P

Helt rätt, du tänker bra där. Men vill man bara dansa så funkar det fortfarande. Eller så har jag inte vuxit upp än.

2010-02-08 @ 22:46:50
Postat av: Anders

Sagt preciiis samma sak i flera år. Skönt att det finns Nån som håller med.:-)

2010-02-09 @ 21:41:53
URL: http://www.norgrenanders.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0