Fredagsöl och Freakin' Hair Day

Aaah... Vaknade nyss från en underbar 40 minuters powernap och det har äntligen blivit dags för helg och den obligatoriska fredagsölen här. Som jag har väntat på den här fredan alltså. Inte för att jag har haft en tråkig vecka eller något. All though I like to say that I have kämpat rätt hårt på byrån alltså och kanske det är därför det är så skönt att höra ljudet av hur ölburken knäcks. Och efter det att jag dragit i mig ett par tre öl så hade jag tänkt att gå ut och svänga mina lurviga på någon av Avenyns alla uteställen (Matt the bratt går knappast någonstans utanför Avenyn).
Men innan jag får lite för många innanför västen så ska jag förstås duscha och göra mig fin inför kvällen. Bara ett problem nu: Håret. Det har växt till den längden då inget funkar. Man kan varken göra en snygg "morgonrufs" eller en klassisk snedbena. Det värsta av allt är att jag tycker inte ens att jag har långt hår. Det verkar som att jag är dömd till en kort frisyr med mina kattöron som vandrar högre och högre upp ju äldre jag blir, mitt kluriga hår som "burrar" (kan hända att jag hittat på ett ord nu) upp sig på sidorna så fort håret når den här medellängden jag har nu.
Det är nog dags att klippa sig och fixa ett jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0