Borta vid gaaaaayhyllan...

Ikväll är det gaygalan på Circus i Stockholm, inte för att ers undertäcknade kommer att vara på plats eller har rätt läggning för ens att bli inbjuden. Men Petra Mede kommer att vara konfrancier i år igen och jag läste att hon redan hade börjat sminka sig för kvällen. Det verkar inte som att någon kanal kommer att sända galan och det är väl tur. Jag har så sjukt svårt för den kvinnan. För det första så är hon inte ett dugg rolig och för det andra så bara gapar och skriker hon. Riktigt jobbigt att lyssna på henne.
Men jag har upptäckt att SVT är bland det bästa som finns. Efter program som På Spåret, Landet Brunsås och Svenska dialektmysterier så ser jag fram emot premiären av Komedikväll direkt, lett av Kristian Luuk. Där vi tittare får välja vilken komediserie som ska sändas inom en snar framtid. Inte för att jag tror att det kommer komma fram ett nytt Nile City eller så, men det ska bli kul att titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0