Kärlek på kontoret

Jag är upp över öronen förälskad och kan inte längre kontrollera mina känslor. Det enda jag vill är att förklara min kärlek inför hela världen. Jag älskar The Office! Jag har blivit tagen med storm, blivit svept av stolen flera gånger om av Michael Scott, Dwight, Jim, Pam och alla andra på kontoret. Ibland sitter jag och skrattar tills jag gråter och ibland strömmar tårar ner för min kind för att det bara är så vackert eller sorgligt. The Office är det bästa som hänt i hela mitt tv-liv sedan Björnes Magasin. Jag har hittat guld och jag tänkte dela med mig av min skatt till er kära läsare. Har ni inte redan fastnat i livet på Dunder Mifflin tycker jag verkligen att ni ska göra det till er första prioritering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0