Kaffedarr och rastlöshet

Jag är uppe och klättrar på väggarna igen. Så fort jag öppnar käften så går min mun i ultrarapid och jag kan inte riktigt sitta still och ändå är jag bara inne på min 4:e kopp kaffe idag. Känner mig väldigt rastlös och vet inte riktigt vart jag ska göra av den här extra energin jag byggt upp så här på kvällskvisten. Helst av allt skulle jag vilja utföra någon form av fysisk aktivitet. Det är nästintill så att jag skulle kunna kicka liv i Mattbeach 2010 ikväll, men å andra sidan så skulle jag att ångra mig bittert imorgon om jag skulle behöva träna så intensivt som förra året. Nej, de enda sporter jag ägnar min tid åt nu är och kommer att förbli dart, biljard och bowling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0