Jag en lattemamma?

Idag förvandlades ers undertecknade från en redig man med barrytonstämma och hår på bröstet till en fullblods lattemamma. En lattemamma som i timmarna två satt med sina nya vänninor och lapade i oss av solens strålar och konverserade* (*skvallrade) om killar, jobb, våra senaste shoppingfynd och uppdaterade oss om de senaste nyheterna om vulkanutbrottet på Island. Jag kan inte påstå att jag var så insatt i något av ämnena men jag gjorde i alla fall ett ärligt försök.
På morgondagens tapet står en välbehövlig frisering (bröderna fluff kan nästan känna sig utkonkurrerade) och en tur ut till skärgården, med vin och krabbfiske i goda vänners sällskap. Så innan jag går till sängs ska jag be en liten bön till Polman och vädergudarna så dom förskonar oss från regn och rusk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0