Humordöd

Det fanns en tid då humorn fortfarande var sexigt. Män som Schyffert, Seinfeld, Seth Rogen? Will Smith, Jim Carrey och Will Ferrell banade vägen för oss vanliga dödliga. För med humorn kunde man charma upp det allra bittraste fruntimmret och framtiden såg väldigt ljus ut. Den tiden är tyvärr över. Och till mitt stora förtret har jag till och med bidragit till att slå ner några av spikarna i kistan själv. För som många andra hakade jag på så klart på trenden med vampyrer och började frenetiskt följa True Blood. Little did i know, var att jag hjälpte de allvarsamma och känsliga "hunkarna" att återta sin tron som kungar. Och nu när Twilightvampyrerna från New Moon drar sitt segertåg land och rike runt och erövrar flickhjärta på flickhjärta så är det inte långt kvar innan någon "hunk" drar en påle genom våra arma humorhjärtan. Jag vet att jag kan tappa alla mina kvinnliga läsare och riskerar att leva singel resten av mitt liv när jag förklarar mitt hat för Twilight, men det är lika bra att göra lidandet kort och avsluta med fanan i topp.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, vart har du fått det här ifrån? Kan trösta dig med, att Twilights största målgrupp, min syster och hennes 17-åriga kompisar tyckte mycket mer om killen som var varg eller nåt, när vi såg New Moon i helgen, för han var mycket roligare än vampyren :) Fast att de är jävligt heta se på tv måste jag ju erkänna :P Åh, Skarsgård....

2010-04-01 @ 14:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0