Mitt entourage



Det verkar som att jag äntligen har åstadkommit något här i livet (vad vet jag inte), men jag har lyckats skaffat mig ett entourage. Numer har jag alltid två håriga beundrare hack i häl vart jag än går och de beundrar mig verkligen, följer mig vartän jag går och säger aldrig emot mig. Fast å andra sidan känns det inte heller som att de riktigt förstår vad jag säger. Ibland står de bara där och glor på mig med sina stora förvånade bruna ögon undrandes "Vad håller han på med?". Men det spelar ingen roll, för de älskar mig villkorslöst.
I skrivande stund har jag faktsiskt ena hälften av mitt entourage vid min sida. Hon gör flertalet desperata försök för att få min uppmärksamhet. En av nackdelarna med mitt entourage är att allt jag äger och har är numer täckt av hundhår. Till och med när jag öppnar locket till min MacBook Pro flyger det ur stora tussar med hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0