Träkeps & the Hangover

Efter gårdagens festligheter, vaknade jag av att solens strålar träffade mig i ögonen och att träkepsen någon fäst på min skalp igår satt lite, lite för tajt! Men döm om min förvåning, det var inte solens strålar utan dumburkens sken (som jag somnade in framför efter en blöt natt).

Jag kravlade mig ur sängen för att förtära lite himmelsk god yoghurt med musli! Slog sedan igång the Hangover på datorn. Jag kände att jag var tvungen att ge den en chans till och eftersom jag själv hade en liten "hangover" tänkte jag att jag kunde relatera till filmen den här gången.. Men efter en halvtimme in i filmen utan att ens ha dragit på smilbanden en enda gång började jag fundera varför jag ens försökte? Men eftersom jag inte hade kraften att kliva upp ur sängen en andra gång för att byta film, så var jag tvungen att tragglade mig igenom denna 99 minuter långa "komedi".


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du lika bakis som jag?

2009-11-15 @ 14:44:28
Postat av: Catarina

... att mitt namn inte kom med :p

2009-11-15 @ 14:45:10
Postat av: Matt Himself

Jag ligger nog runt en 4 på bakisskalan.. =)

2009-11-15 @ 15:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0