Same ol' same ol'

Fredag kväll och jag tänkte återigen gå ut i goda vänners sällskap och åtnjuta ett par tre utav den läskande dryck vi i folkmund kallar för öl. Innan en sådan kväll äger rum, så äro man tvungen att grooma sig själv lite.

Jag har blött och tvålat in min kropp för att sedan skölja av mig duschcremen, jag har haft mumma under armarna och fixat en riktigt fräsig frisyr med schwartzkopf's fantastiska "dust it" och en form av hårpasta jag inte kommer ihåg namnet på.

Men det är en sak jag stör mig på. Jag har haft samma t-shirt på mig de senaste 3 gångerna jag varit ut. Ikväll var i och för sig klädvalet lite mer "påtvingat" än vad det har varit de senaste gångerna. Jag har nämligen packat ner näst intill allt jag har i klädväg och det enda respektabla jag hittade i min garderob var just den t-shirt jag sitter och skriver detta inlägg i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0