Rollercoaster





Big city life... Otroligt imponerad över mig själv som lyckades ta rätt buss ner till city och klara av första dagen på min flashiga praktikplats trots nervositeten. Det känns som att Matt the Bratt kommer att utvecklas snabbt och kunna sudda ut det sista av bonnpöjken i den här otroligt vältrimmade kropp...

Hemresan till min lilla, lilla, lilla, lilla 18 kvadrats crib gick även den som på räls, trots att jag inte tog spårvagnen (som går på räls) utan bussen. Dock fanns ingen sittplats åt mig, men det gjorde inget eftersom jag fick uppleva Liseberg utan att behöva vara där eller köpa ett dyrt åkband. Så för dem som tycker om att åka berg&dalbana kan jag verkligen rekommendera att stå i mitten av dragspelsbussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0