På spåret till Göteborg med Ingvar Oldsberg...

Japp, då var man på plats i Göteborg då, efter en sju timmars lång tågresa, tre koppar kaffe, 1 liter cola, en raider (jag vägrar säga twix, trots att det var en evighet sedan dom bytte namn), en sandwich, två filmer (I love you man och Year one) och sist men inte minst min eminente reskamrat Ingvar Oldsberg. Det känns definitivt som att jag är på rätt spår?! :) 

Väl framme i GBG så möttes jag upp av kusin Sussi, Johan och Sushi. Så nu börjar den här bonnpöjken komma in i the city life! Man kan säga att det är "a small step for Maths, but a gigant step for Mathskind".
Har precis fått igång internet i min nya crib, så resväskan står fortfarande oöppnad och bara väntar på att packas upp. Lägenheten är lite smått spartansk, men det får duga åt mig den här månaden.

Lite smått nervös inför morgondagen då jag börjar min praktik på flashig reklambyrå. Funderar om jag är tvungen att vattenkamma bort mina charmiga lockar och fixa brattfrillan för att passa in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0