Ha den äran paps!



"Jag ska be att få ställa upp, med en visa om en man, som nu är gammal och utsliten, impotent och väderbiten..." Med dem orden tänkte jag ta och passa på att få gratulera min käre far på bemärkelsedagen, han fyller nämligen 53 år idag!

Jag vet att ni sitter och tänker, är mannen på bilden verkligen den stilige och charmige Maths far? Och på det kan jag bara svara, ingen aning. Jag har inte sett något faderskapstest som kan bevisa det! Men allt eftersom åren gick med Per som pappa, lärde jag mig att tycka om honom och bestämde mig för att behålla honom... Tills något bättre dyker upp då.
Mamma har ju alltid haft en liten crush på Kevin Costner och jag vet inte (nu sitter jag bara och låter fantasin flöda). Det kanske är för att hon hade en liten fling med honom back in 1984, som då resulterade i mig?

Vem vet...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Att ni två är släkt går ju inte att missa, sjukt lika varandra ju :)

2009-11-11 @ 22:49:20
Postat av: P

Inte en chans gubben, ni är kopior av varandra. Det där är du om 30 år nånting :P

2009-11-17 @ 23:04:30
Postat av: Sara

Det syns ju inte ALLS att ni är besläktade...

2009-11-21 @ 16:39:17
URL: http://salin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0