Är det någon där?

Under mitt dagliga rutinbesök på facebook, gmail, twitter och så vidare, så började jag undra om det över huvudtaget är någon som lever där ute, IRL alltså. Det är så himla dött på facebook, bloggar, twitter osv. Kan det vara så att ett nytt Hiroshima har gått mig förbi eller är det svininfluensan som skördat så pass många av mina vänners liv?
Ni som läser detta meddelande: ta kontakt med mig, så startar vi en koloni, för att börja bygga upp ett nytt samhälle och starta om på nytt. Ett liv utan facebook, twitter och bloggande!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Det här var bra så jag får läsa om dina bedrifter, särskilt nu när du kommer till Göteborg, Kram farmor

2009-11-16 @ 23:00:00
Postat av: P

Hell yeah!

2009-11-17 @ 23:06:06
Postat av: ida

har du ens twitter din gamla skojare?

2009-11-19 @ 19:25:47
URL: http://leopardtights.blogspot.com/
Postat av: Matt Himself

Nej, men jag var ju tvungen att fylla ut texten eller hur?

2009-11-19 @ 20:07:38
Postat av: ida

ja det är klart!

2009-11-19 @ 22:05:19
URL: http://leopardtights.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0