Vilse i en betongdjungel...





Kära vänner ikväll ska bonden ut på byn. Jag ska nämligen iväg och kika på en lägenhet ikväll och försöka ta mig från lägenhet A till lägenhet B. Skulle ni inte höra något mer från mig, så kan det bero på att jag gått vilse i denna betongdjungeln som gemene man kallar för Göteborg. Så jag skulle vilja be er ladda batterierna i era ficklampor och ringa ihop ett gäng som kan gå skallgång utifall det skulle bli aktuellt.
Jag bifogar en karta så ni vet vart skallgången ska utgå ifrån samt en låt ni kan lyssna på om ni inte skulle finna mig åter.

Kommentarer
Postat av: Anna

Välkommen till Göteborg! Hör av dig om du behöver guidning ;)

2009-12-03 @ 18:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0